Logo AMERICAN TOURISTER Walizka twarda średnia, 61 litrów, 4 kółka, zamek TSA, poliwęglan, marki American Tourister kolekcja Palm Valley™ - kolor srebrny

Cena:549,00 zł
Walizka podróżna średnia (61 litrów) twarda, na 4 podwójnych kółkach z zamkiem szyfrowym TSA, wykonana z bardzo wytrzymałego poliwęglanu marki American Tourister z kolekcji Palm Valley™. Walizka objęta 3 letnią gwarancją. 
 
Szczegóły walizki:
  • 4 bardzo mocne kauczukowe podwójne kółka na łożyskach metalowych obracające się o 360 stopni,
  • 2 uchwyty do przenoszenia walizki - z góry i z boku walizki,
  • lekki i wytrzymały podwójny stelaż z ergonomiczną rączką,
  • struktura zewnętrzna bardzo odporna na uszkodzenia,
  • walizka posiada zamek szyfrowy z systemem TSA zintegrowany z walizką,
  • walizka zapinana na suwak,
  • wewnątrz podział na dwie komory,
  • komora górna oddzielona zasłoną zapinaną na suwak,
  • w zasłonie kieszeń zapinana na suwak,
  • elastyczne pasy do utrzymywania bagażu w komorze dolnej.
 
Parametry techniczne:
  • pojemność - 61 litrów
  • wymiary: 67 cm x 46,5 cm x 26,5 cm
  • waga walizki: 3,4  kg
  • materiał: Poliwęglan
  • gwarancja: 3 lata
 
Kolekcja Palm Valley™ to nowa kolekcja twardych, lekkich, oryginalnych walizek marki American Tourister wykonanych w 100% z poliwęglanu. Kolekcja Palm Valley ™ łączy w sobie atrakcyjne kolory, nowoczesność, funkcjonalność, oryginalny styl i wysoką wytrzymałość. Linia ta jest dostępna w modnych kolorach z błyszczącymi dodatkami dodającymi niepowtarzalnego stylu. Kolekcja Palm Valley ™ objęta jest 3-letnią gwarancją marki American Tourister.  
 
Marka American Tourister powstała w roku 1933 roku, założona przez Niemca Sola Kofflera. Przez lata rozwijana i udoskonalana marka aby stworzyć jak najlżejszy i ergonomiczny bagaż. W latach 50-tych firma zaczęła eksperymentować z nowymi materiałami i stworzyła pierwszy na świecie bagaż z formy. Charakterystyczny, nowoczesny design naprawdę zapierał dech w piersiach. W latach 80-tych i 90-tych, firma nadal zajmowała się projektowaniem twardego bagażu, jednakże w odpowiedzi na potrzeby rynku zaczęła produkować miękkie i solidne torby, które mogą wytrzymać nawet najtrudniejsze testy jakości. W 1993 roku, firma American Tourister została pozyskana przez Samsonite, co oznaczało połączenie największych światowych marek bagażowych. Marka wciąż rośnie i jest dostępna w ponad 90 krajach na całym świecie. American Tourister jest jedną z wiodących marek na rynku bagażowym, której ufa się na całym świecie.