Logo AMERICAN TOURISTER Walizka twarda duża, 91 litrów, 4 kółka, zamek TSA, materiał polipropylen, marki American Tourister kolekcja Bon Air™ - kolor turkusowy

Cena:404,25 zł 539,00 zł
Walizka podróżna duża (91 litrów) twarda, na 4 kółkach z zamkiem szyfrowym TSA, wykonana z bardzo wytrzymałego polipropylenu marki American Tuorister z kolekcji Bon Air™. Walizka objęta 3 letnią gwarancją. 

Szczegóły walizki:
  • 4 bardzo mocne kauczukowe kółka na łożyskach metalowych obracające się o 360 stopni,
  • 2 uchwyty do przenoszenia walizki - z góry i z boku walizki,
  • lekki i wytrzymały podwójny stelaż z ergonomiczną rączką,
  • struktura zewnętrzna bardzo odporna na uszkodzenia,
  • walizka posiada zamek szyfrowy z systemem TSA zintegrowany z walizką,
  • walizka zapinana na suwak,
  • wewnątrz podział na dwie komory,
  • komora górna oddzielona zasłoną zapinaną na suwak,
  • w zasłonie dwie siatkowe kieszenie zapinane na suwak,
  • w komorze górnej elastyczne pasy do utrzymywania bagażu,
  • elastyczne pasy do utrzymywania bagażu w komorze dolnej,
  • duża kieszeń w komorze dolnej zapinana na suwak,
  • identyfikator adresowy - zintegrowany z walizką z tyłu walizki,

Parametry techniczne:
  • pojemność - 91 litrów
  • wymiary: 54 cm x 75 cm x 29 cm (szerokość x wysokość x grubość)
  • waga walizki: 4,2 kg
  • materiał: polipropylen 
  • gwarancja: 3 lata
     

Kolekcja Bon Air™ to kolekcja lekkich, twardych i kolorowych walizek marki American Tourister wykonanych z polipropylenu, kolekcja łączy w sobie nowoczesność, funkcjonalność, doskonały wzór i styl i ekstremalną wytrzymałość. Polipropylen zapewnia bardzo dużą wytrzymałość na uderzenia. Linia ta jest dostępna w wyjątkowej gamie nowych żywych kolorów. Kolekcja Bon Air™ objęta jest 3-letnią gwarancją marki American Tourister.


Opis marki
Marka American Tourister powstała w roku 1933 roku, założona przez Niemca Sola Kofflera. Przez lata rozwijana i udoskonalana marka aby stworzyć jak najlżejszy i ergonomiczny bagaż. W latach 50-tych firma zaczęła eksperymentować z nowymi materiałami i stworzyła pierwszy na świecie bagaż z formy. Charakterystyczny, nowoczesny design naprawdę zapierał dech w piersiach. W latach 80-tych i 90-tych, firma nadal zajmowała się projektowaniem twardego bagażu, jednakże w odpowiedzi na potrzeby rynku zaczęła produkować miękkie i solidne torby, które mogą wytrzymać nawet najtrudniejsze testy jakości. W 1993 roku, firma American Tourister została pozyskana przez Samsonite, co oznaczało połączenie największych światowych marek bagażowych. Marka wciąż rośnie i jest dostępna w ponad 90 krajach na całym świecie. American Tourister jest jedną z wiodących marek na rynku bagażowym, której ufa się na całym świecie.