Logo AMERICAN TOURISTER Walizka twarda średnia, 85 litrów, 4 kółka, klamry, zamek TSA, polipropylen, marki American Tourister kolekcja Lock'N'Roll™ - kolor czerwony


Film reklamowy kolekcji Lock'N'Roll:
Cena:519,20 zł 649,00 zł
Walizka podróżna średnia (85 litrów) twarda, zamykana na klamry, na 4 kółkach z zamkiem szyfrowym TSA, wykonana z bardzo wytrzymałego polipropylenu marki American Tuorister z kolekcji Lock'N'Roll™. Walizka objęta 5 letnią gwarancją. 
 
Szczegóły walizki:
  • 4 bardzo mocne kauczukowe podwójne kółka na łożyskach metalowych obracające się o 360 stopni,
  • 2 uchwyty do przenoszenia walizki - z góry i z boku walizki,
  • lekki i wytrzymały, pojedynczy stelaż z ergonomiczną rączką,
  • struktura zewnętrzna bardzo odporna na uszkodzenia,
  • walizka posiada zamek szyfrowy z systemem TSA zintegrowany z dużą klamrą boczną,
  • walizka zapinana na 3 klamry - na górze, na dole i z boku walizki, 
  • wewnątrz podział na dwie komory,
  • komora górna oddzielona zasłoną zapinaną na suwak,
  • elastyczne pasy do utrzymywania bagażu w komorze dolnej,
  • kieszeń zapinana na suwak w komorze glównej,
  • identyfikator adresowy - zintegrowany z walizką.
 
Parametry techniczne:
  • pojemność - 85 litrów
  • wymiary: 69 cm x 49 cm x 29 cm (wysokość x szerokość x grubość)
  • waga walizki: 4,2 kg
  • materiał: polipropylen 
  • gwarancja: 5 lat
 
Kolekcja LOCK’N’ROLL™ to kolekcja bardzo lekkich, twardych, kolorowych, zamykanych na klamry walizek marki American Tourister wykonanych z polipropylenu. Kolekcja LOCK’N’ROLL™  łączy w sobie nowoczesność, doskonały wzór i styl, modną kolorystykę i wysoką wytrzymałość. Polipropylen zapewnia bardzo dużą wytrzymałość na uderzenia a zamykanie na klamry zapewnia duże bezpieczeństwo wnętrza. Linia ta jest dostępna w wyjątkowej gamie nowych żywych kolorów. Kolekcja LOCK’N’ROLL™  objęta jest 5-letnią gwarancją marki American Tourister.
 
Marka American Tourister powstała w roku 1933 roku, założona przez Niemca Sola Kofflera. Przez lata rozwijana i udoskonalana marka aby stworzyć jak najlżejszy i ergonomiczny bagaż. W latach 50-tych firma zaczęła eksperymentować z nowymi materiałami i stworzyła pierwszy na świecie bagaż z formy. Charakterystyczny, nowoczesny design naprawdę zapierał dech w piersiach. W latach 80-tych i 90-tych, firma nadal zajmowała się projektowaniem twardego bagażu, jednakże w odpowiedzi na potrzeby rynku zaczęła produkować miękkie i solidne torby, które mogą wytrzymać nawet najtrudniejsze testy jakości. W 1993 roku, firma American Tourister została pozyskana przez Samsonite, co oznaczało połączenie największych światowych marek bagażowych. Marka wciąż rośnie i jest dostępna w ponad 90 krajach na całym świecie. American Tourister jest jedną z wiodących marek na rynku bagażowym, której ufa się na całym świecie.

Inne produkty w tej kategorii